Podnikatelský plán

Ujistěte se, že máte podnikatelský plán. Tento plán je rozhodující pro úspěch firmy a lze jej chápat jako plán, který popisuje vaše podnikání, produkty či služby, trh a popisuje, jak se bude vaše firma rozšiřovat o další tři až pět let.
Podnikání, Papírování, Dohoda

Právní struktura podniku

Určete právní strukturu vašeho podnikání. Před zahájením podnikání a předáním potřebných dokumentů je důležité se rozhodnout, jak bude vaše podnikání právně strukturováno. Obecně řečeno, vytvoříte buď výhradní vlastnictví, partnerství, korporaci, nebo společnost s ručením omezeným. Pro každého podnikatele jsou důležité právní a daňové důsledky.

Stanovte odpovědnosti zaměstnavatele

Než začnete přijímat zaměstnance, ujistěte se, že jste podnikli nezbytná opatření, abyste mohli vybírat daně z mezd, poskytovat ověření způsobilosti zaměstnanců a získat mzdové pojištění pracovníka.
Psaní, Pero, Člověk

Připravte svůj web

Ať už máte fyzický nebo virtuální podnik, dojem, který udělá váš web, může určit vaše šance na úspěch.

Začněte brzy

Nečekejte na otevírací den. Buďte aktivní při vytváření povědomí o značce a vytváření očekávání. Značka „již brzy“ na vaší přípravné prodejně je dobrým začátkem, ale sama o sobě nestačí.

Stanovte marketingový rozpočet

Před zahájením podnikání a během prvních několika měsíců provozu může vaše nová malá firma velmi dobře vydělat nebo prodělat, takže se ujistěte, že na svůj počáteční marketing vynakládáte velké úsilí.

 

Používejte tradiční média

Pokud to váš marketingový rozpočet umožňuje, zvažte použití tradičních médií, jako je rádio nebo noviny. Pokud také dokážete spravovat televizní reklamu, je vždy dobré diverzifikovat vaši reklamu.

Používejte sociální média

Využijte všechny možnosti k rozšíření podvědomí o své firmě. Sociální sítě jsou čím dál rozšířenější, nyní i u starších generací.

Ať je to událost

Pracujte tvrdě na nedočkavosti ve dnech a dokonce i týdnech vedoucích k vašemu slavnostnímu otevření.

Zaručte pozitivní zážitek zákazníka

Naplánujte si dopředu a udělejte vše, co je ve vašich silách, abyste zajistili, že účastníci odejdou z vašeho slavnostního otevření s pozitivním prvním dojmem z vašeho nového podnikání.