Nový mobil – ano nebo ne?

Nejdříve je třeba se ujistit, jestli nový mobil opravdu potřebuji. Je to opravdu nutné? Nechci ho jen proto, že ten můj vyšel z módy? Nechci si tím jen dokazovat, že jsem někdo lepší, protože mám nejnovější model z letošního roku? Pokud ne a mobil opravdu potřebujete, tak hurá do vybírání vašeho nového každodenního společníka.
Vašemu mobilu byste měli rozumět.

Co se starým mobilem?

Určitě ho nevyhazujte do obyčejné popelnice. Když chcete telefon opravdu vyhodit, tak použijte červený kontejner na elektroodpad nebo ho odneste do sběrného dvora, ale nedal by se váš mobil ještě použít? Pokud váš mobil stále ještě funguje, můžete ho prodat do bazaru – dostanete za to peníze a navíc se váš mobil bude nadále používat někdo jiný. Dále můžete svůj mobil věnovat někomu, kdo by ho využil či ho dát některé z organizací, která je shromažďuje a dává potřebným.

Co by měl můj nový mobil umět?

Teď se můžeme plně věnovat vašemu novému zařízení. Při nákupu je třeba si ujasnit, co všechno na mobilu potřebuji, například jestliže skoro nefotím, je zbytečné mít tři fotoaparáty, protože čím více složitostí na svém mobilu máte, tím více se jich může pokazit a poslední po čem toužíte je mít s novým mobilem problémy. Dále je vhodné srovnat značky a poptat se přátel nebo známých, jak jsou spokojeni se svými zařízeními a srovnat si v hlavě, který typ by vám vyhovoval nejlépe.
Vyberte si typ, který vám vyhovuje.

Kde nakupovat?

Je již na vás jestli zvolíte e-shop nebo kamennou prodejnu, ale při nákupu na e-shopu je potřeba dát pozor, aby daný dodavatel byl spolehlivý, zboží vám přišlo nepoškozené a aby zde byla možnost reklamace v případě poruchy. Byla by přece škoda, si objednat váš vysněný mobilní telefon, a pak zjistit, že vám ho nikdy nedoručí, přestože máte zaplaceno. Nepříjemné bývají též tahanice, když chcete zboží reklamovat. Užívejte si váš nový mobilní telefon bez poruch a problémů s dodavatelem.